loading...
تست
جواد بازدید : 173 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

N:سومین پکیج لهستان که اکثر کانالهاش به صورت HD  پخش میشن در نظر داره ازروز 18 دسامبر فرکانس جدیدی رو در اختیار بگیره. این فرکانس جدید که درماهواره هاتبرد هست 11508 خواهد بود که  به صورت DVB-S  پخش خواهد شد (یعنی به صورت HD) نخواهد بود! این اتفاق برای پکیجی که از روز اولکانالهایی که روی ایر اورد به صورت HD  بود تحولی به سمت عقب هست واحتمالا برای جذب مشتریانی هست که هنوز سیستم HD  رو انتخاب نکردن


SE X VIEW: این پکیج پورنو هم در پی عوض کردن کارتهای سیستم ایردتو خودشهست! خبری که امروز منتشر شد اینه که این پکیج از وضعیت امنیت کارتهای اینپکیج که سیستم ایردتو دارن مخصوصا کارتهای 4 کاناله این پکیج اصلا راضینیستن و به زودی با وارد کردن کارتهای جدیدشون در بازار این مشکل رو حلخواهند کرد ( احتمالا این تغییر و تحولات در مورد حرکات جدید کارت آبراهست!) این خبر در مورد کارتهای این پکیج که سیستم ویاکسس دارن موضوعیتنداره و فقط در مورد کارتهای که سیستم ایردتو 2  رو دارن مصداق داره

ART: این پکیج معروف عربها که ورژن کوچیکش در هاتبرد هست امسال مدت قراردادش باهاتبرد تمام میشد و این شرکت در پی انتخاب ماهواره مناسب بود که حتی چندروزی به صورت تست به ماهواره یوروبرد 9 هم قرار گرفتن اما مثل اینکه نظرمسولان این پکیج رو جلب نکرد و همین امر باعث شد که مسئولان این پکیج باقراردادی با مسولان یوتلست تا سال 2020 در همین فرکانس 12015 در هاتبردباقی بمونن.

http://siayosefi2.blogfa.com/


جواد بازدید : 105 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 نظرات (0)
گوگل با انجام تغييراتي در سرويس جي‌ميل، شش ويژگي آزمايشي Gmail Labs را به استاندارد سرويس اي‌ميل خود تبديل و پنج ويژگي ديگر از جمله امضاهاي مبتني بر مكان را حذف كرد. 

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، كاربران با بررسي فهرست زير مي‌توانند دريابند قرار است چه ويژگي‌هايي به بخشي از تجربه جي‌ميل آن‌ها تبديل شود. 

*ويژگيهاي افزوده شده؛ 

جست‌وجوي كامل شونده خودكار: هنگامي كه كاربر شروع به وارد كردن حروف در كادر جست‌وجوي گوگل كند، همانند زماني كه در Google.com جست‌وجو مي‌كند، پيشنهادهايي را از جمله نام تماس، برچسب‌ها و اپراتورهاي جست‌وجوي پيشرفته مانند "از" و "به" را مشاهده خواهد كرد. 

برو به برچسب: در صورتي كه كاربران به‌دنبال جست‌وجو براي يك برچسب ويژه باشند، تنها با وارد كردن gl اپراتور جست‌وجوي برچسب در كادر جست‌وجوي جي‌ميل ظاهر مي‌شود و با وارد كردن چند حرف اول برچسب نام آن به صورت برجسته در زيركادر ظاهر مي‌شود و كاربران با كليك كردن مي‌توانند وارد شوند و به پيام‌هاي قرار گرفته در برچسب مذكور دسترسي داشته باشند. 

براي استفاده از اين ويژگي بايد ميانبر كي‌بورد فعال باشد و نشانگر موس به هنگام وارد كردن حروف gl در كادر جست‌وجو نباشد. در حالي كه اين ويژگي جديد براي كاربران وابسته به ميانبر كي‌بورد مفيد است اما به سرعت انتخاب برچسب از ستون سمت چپ با استفاده از موس است.



ضميمه فراموش‌شده ياب: اين ويژگي با تحليل پيام اي‌ميل براي واژه‌هايي مانند ضميمه شده و شامل شده هنگامي كه كاربر فراموش مي‌كند يك ضميمه را اضافه كند به وي يادآوري مي‌كند. 

پيش نمايش يوتيوب: اگر كسي يك لينك يوتيوب را از طريق ايميل ارسال كند، كاربر مي‌تواند ويديو را در داخل جي‌ميل مشاهده كند. 

رنگ‌هاي برچسب سفارشي: براي سازماندهي راحت‌تر برچسب‌ها مي‌توان از بيش از چهار هزار تركيب رنگي استفاده كرد كه براي متفاوت كردن برچسب‌ها از يكديگر هستند. اين كار را مي‌توان با كليك برروي افزودن رنگ‌هاي سفارشي از رابط كاربري برچسب معمولي انجام داد. 

پاسخ دهنده در تعطيلات: كاربران مي‌توانند براي پاسخ دادن خودكار به پيام‌ها، تاريخ شروع و پايان روزهاي تعطيلات را مشخص كنند. براي فعال كردن اين ويژگي بايد برروي تنظيمات در سمت راست و بالاي اينباكس كليك و سپس برروي تب "جنرال" كليك كنند. 

*ويژگيهاي حذف شده؛ 

مازل: اين ويژگي پيام‌هاي وضعيت چت جي‌ميل دوستان را پنهان مي‌كند تا وضعيت واقعي صفحه را حفظ كند. البته گويا برخي از كاربران از تصميم گوگل براي حذف مازل خوشنود نبوده و دادخواست آنلايني را براي برگرداندن آن و حتي ايجاد جي‌ميل مازل آغاز كرده‌اند. 

فونت اندازه ثابت: گزينه‌اي است كه در فهرست پاسخ به پيام وجود دارد و به كاربران امكان مي‌دهد پيام‌ها را در فونت اندازه ثابت مشاهده كنند. 

معتاد ايميل: ويژگي كه جي‌ميل را به مدت 15 دقيقه مي‌بندد تا كاربران به كارهاي ديگرش برسد و همانطور كه نام آن نشان مي‌دهد ويژگي فوق‌العاده‌اي براي كاربران جي‌ميل بدون نظم است. كاربران فايرفاكس مي‌توانند PageAddict را به‌عنوان يك گزينه ديگر امتحان كنند. 

مكان در امضا: حذف اين ويژگي با توجه به افزايش محبوبيت سرويس‌هاي مبتني بر مكان تعجب‌آور است اما جي‌ميل ويژگي را حذف كرده كه مكان كاربر را به‌عنوان بخشي از امضاء نشان مي‌دهد. 

امضاي تصادفي: ويژگي كه به كاربران امكان مي‌داد يك نقل قول معروف را در پايان امضاي اي‌ميل قرار دهند.

جواد بازدید : 86 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 نظرات (0)
وبلاگ نویسی مانند هزاران پدیده وارداتی دیگر تحت تاثیر سلیقه ایرانی قرار گرفته است. با مروری به وبلاگهای آن سوی آبها و وبلاگهای فارسی میتوانید تفاوتها و تاثیر سلیقه ایرانی را بر وبلاگها مشاهده كنید. به طور مثال ایرانیها توجه ویژه ای به قالب وبلاگ دارند و علاقمند به استفاده از قالبهایی با گرافیك پیچیده تر هستند در حالیكه در وبلاگ های غربی عموما از قالبها و شمایل ساده تر برای وبلاگ خود استفاده میكنند. حال با نگاهی به وبلاگهای فارسی به چند نكته آزار دهنده ( از نظر خودم ) كه در بین آنها رایج است اشاره خواهم كرد.
فونت درشت!
برخی فكر میكنند كه استفاده از فونت با اندازه درشت برای نوشتن مطالب توجه خواننده را بیشتر جلب میكند. البته این تفكر درستی است اما نه وقتی كه همه مطالب وبلاگ با فونتهایی با سایز درشت نوشته شده باشد. خواندن مطالب وبلاگ با فونت درشت مثل خواندن روزنامه ای است كه همه مطالب آنها با فونتی هم اندازه تیتر صفحه نخست نوشته شده باشد. استفاده از فونتهای با اندازه درشت معمولا نشان از تازه كار بودن نویسنده وبلاگ در دنیای وب و اینترنت است.

جواد بازدید : 114 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/88.12.14/zzz/The_Complete_Windows_7_Shortcuts_eB.jpg

به دلیل پیشرفت چشم گیر آخرین نسخه ویندوز توسط شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز هفت بسیاری از ویژگی های این ویندوز هوشمند تغییر کرد و برای افرادی که می خواهند از ابتدا با این ویندوز آشنا شوند کمی کار با آن مشکل است. سایت وطن دانلود برای شما کاربران عزیز کتاب کلید های میانبر ویندوز هفت را آماده کرده است. این کتاب شامل 200 کلید میانبر ویندوز هفت می باشد که تمامی این آموزش ها با تصویر نمایش داده شده اند. این کتاب در بیش از 40 صفحه خود به شما تمامی کلید های میانبر در ویندوز هفت و نرم افزارهای وابسته و پرکاربرد را یاد می دهد. این کتاب ارزشمند را به همه شما عزیزان پیشنهاد می دهیم.

جواد بازدید : 124 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

سوالی که غالبا توسط کاربران پرسیده می شود این است که:"کدام شرکت لپ تاپ های بهتری می سازد؟" و یا:"کدام لپ تاپ بهتر است؟"صرفنظر از کلی بودن و نادرست بودن سوال مربوط باید دقت کنید که هر برند یا سازنده لپ تاپ بر مبنای سیاست های خود که بر اساس تجربه پیشین از نحوه برخورد خریدار و میزان آگاهی و ادراک او و همچنین نیازمندی واقعی کاربر به لپ تاپ در کنار عواملی چون سیاست های بازار و تغییرات تکنولوژیکی بویژه سخت افزاری و نیم نگاهی به سیاست های رقبا و کشش بازار و نیازمندی های متفاوت بازارهای دنیا از آمریکای شمالی تا خاور میانه و شمال آفریقا و همچنین میزان درخواست احتمالی خریداران بالقوه و نحوه بازار یابی و تقویت نمایندگی های فروش و مسائلی از این دست عمل می نماید تا نبض بازار را از کف ندهدو در این بین با تمامی موارد پیدا و پنها یاد شده اگر برندی بتواند بر مبنای سلایق مشتریان و بویژه وفاداران خود عمل نماید و تعادلی بین تمامی موارد فوق ایجاد نماید می تواند به رشد تدریجی و آهسته ولی پیوسته فروش خود امیدوار بوده باشد مشروط به اینکه خدمات پس از فروش مناسبی نیز در کنار ارائه وسایل لازم و یدکی و یا وسائل جانبی لپ تاپ نیز ارائه نماید.پس می بینید که از دید یک مشتری چقدر نگاه به مطلب فوق متفاوت از نظر نگاه سازنده است.در این بین سیاست های حاکم بر هر برند سازنده لپ تاپ که ناشی از تمامی عوامل فوق و بویژه سهامداران آن شرکت و یا برند نیز می باشد نیز بر اهمیت موضوع می افزاید.تصور کنید که تنها یک اشتباه کوچک در محاسبات متغیر فوق چقدر در میزان فروش و ارائه خدمات یک برند و سهام آن در بازار اثر می گذارد.اینجاست که می بینید در نهایت این مشتری است که مجبور به انتخاب از بین سیاست های کلی هر سازنده خواهد بود و این مطلب بیشتر توسط علاقمندان وفادار به همان برند مفروض بخوبی نمود بیشتری خواهد داشت.گو اینکه راضی نگاه داشتن آنان نیز کاری بس مشکل خواهد بود.و البته قبول کنید که همین علاقمندان وفادار بهترین مبلغان همان برند هستند.البته بحث متعصبین یک برند خاص مد نظر این مقال نبوده و نیست.بسیار فرق است بین یک فرد متعصب که بدون دلیل و برهان تنها با استناد به گفته های این و آن به ذکر نام یک برند کفایت می کند و علاقمندی که بعنوان یک کاربر حرفه ای تمامی ضعف های احتمالی و کاستی های ناشی از سیاست های نابجا و یا ناخواسته یک برند تولید کننده لپ تاپ را می پذیرد و ضمن پرهیز از مبالغه گویی سعی در انتخاب مناسب تری نسبت به موارد قبل خود خواهد داشت.ضمن اینکه هر برندی همیشه موفق نیست و تمامی مواردی که در بالا ذکر آن رفت می توانند در پروسه رشد و نمو کیفی یک برند وقفه کوتاه و یا میان مدت ایجاد نمایند.


جواد بازدید : 119 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 نظرات (0)
نتایج تحقیقی روی سی‌هزار لپ‌تاپ معیوب مشخص کرده یک سوم لپ‌تاپ‌ها در سه سال اول استفاده دچار مشکل می‌شوند، نت‌بوک‌ها بیشتر از لپ‌تاپ‌ها خراب می‌شوند و ایسوس و توشیبا، کمترین آمار خرابی را دارند!

مجید جویا: از آن‌جاکه لپ‌تاپ‌ها اغلب از قطعات اولیه سخت‌افزاری مشابه و معمولا یکسانی ساخته می‌شوند، ممکن است چنین به نظر برسد که برندهای مختلف لپ‌تاپ تفاوتی با هم ندارند، دست‌کم تا زمانی که سخت‌افزارهای به کار رفته در ساخت آنها مشابه هم هستند و قابلیت اعتماد همسانی دارند.


جواد بازدید : 116 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 نظرات (0)
- اچ.پی، سونی، فوجیتسو، توشیبا و اپل، گران‌فروشان بازار رایانه‌های قابل حمل 

قیمت لپ‌تاپ‌ها امروزه نسبت به سال‌های قبل بسیار مناسب‌‌تر شده است؛ ولی در بعضی محصولات به ویژه سری‌های کم‌حجم‌تر، قیمت‌های گزافی وجود دارد که از چشم کارشناسان دور نمی‌ماند. مقاله پیش رو از نوشته‌های اخیر بروک کراترز، از دبیران گذشته CNET News.com است که هم‌اینک، به‌عنوان دبیر نسخه آسیایی وال‌استریت‌ژورنال مشغول به کار است.

روی بعضی از لپ‌تاپ‌ها، به ویژه آنهایی که بسیار سبک و فوق ‌قابل‌حملند، قیمت‌های واقعا بی‌شرمانه‌ای خورده است. در عصری که لپ‌تاپ‌ها بسیار ارزان‌تر از گذشته معامله می‌شوند، آیا برچسب‌های 2هزار تا 3هزار دلاری بعضی برندها واقعا می‌ارزند؟ من 3 خاطی و دو دسته را که تخلف کمتری مرتکب شده‌اند ولی با این حال قیمت‌هایشان منصفانه نیست، فهرست کرده‌ام.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 13,281