loading...
تست
جواد بازدید : 160 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 نظرات (0)
سلام . ضمن تسلیت ایام سوگواری به همگی میخواستم خودم رو معرفی کنم. من احسان هستم از مشهد ۲۴ سالمه و امیدوارم بتونم به شما در حل مشکلاتتون در رابطه با دی وی بی کمک کنم.

نمیدونم داش یونس کجا رفته ازش خبری نیست. اما امیدوارم که به زودی برگرده.

راستی شاید یه عده از دوستان که از قدیم با younes13 همراه بودن من رو یادشون باشه . مدتی بود که به سربازی رفته بودم اما حالا که تموم شده باز برگشتم تا در خدمت شما باشم . هدف من به عنوان یه عضو جدید اینه که اطلاعات اینترنتیمون رو برای استفاده همگی به نمایش بزاریم . پس امیدوارم شما هم اگه اطلاعاتی دارید که فکر میکنید به درد کسی میخوره حتما اون رو در تایپیک ها مطرح و یا با خود بنده تماس بگیرید.

اما به عنوان اولین تایپیکم میخاستم یه مطلبی بذارم که به درد هممون میخوره و اونم لینک دانلود فایل tpsbin هست که با گرفتن اون و ریختنش توی دایرکتوری پلاگینتون میتونین از تماشای برنامه های این کانالها لذت ببرید.  xxl . privatespice . inxtc tv امیدوارم اگه خوشتون اومد برام پیغام بزارین

لینک فایل http://www.4shared.com/file/63957122/9bf1ef7/_2__tpsbin_up_to_24092008.html?dirPwdVerified=39d4ed33    

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 13,284